Logo de Sada Instrucción y apoyo

Logo de Sada Instrucción y apoyo
Logo da Sociedade "Sada y sus contornos" creada en Nova York, no 1913, por emigrantes naturais do Concello de Sada e residentes nesa cidade americana.A finalidade principal era dotar á súa vila natal de medios co que instruír ás novas xeracións.No 1927 inaugurábase a nosa escola...83 anos despois, inauguramos o blogue da súa Biblioteca. Sada, 25 Outubro do 2010.

viernes, 23 de octubre de 2020

Día da Biblioteca Escolar

 


Queridos nenos e nenas! 

Como sabedes, mañá é día 24 de outubro e nel festexamos algo moi importante...

O DÍA DA BIBLIOTECA!!!

Sempre viñades visitarme neste día contándome fermosas historias... disfrutaba moito da vosa compaña, pero este curso (moi diferente)como non podedes visitarme (agás os nenos e nenas de primeiro que me están a coidar requeteben), quero facervos chegar eu a miña nova historia e animarvos a participar da miña man nun novo proxecto.

Estades dispostos? Estou seguro de que sí.

Aquí tedes a miña nova aventura, coñecendo a un ratiño moi especial, chamado Frederik. Disfrutade do video ou facede clic sobra a súa imaxe e poderedes descargar o conto para lelo con toda a calma do mundo.



 
Espero vos guste tanto como a min

Feliz Día da Biblioteca



No hay comentarios:

Publicar un comentario